2011. május 22., vasárnap

Utazás a jövőbe!

Most hétvégén,valami nagyon "eredeti" Amerikai család sorozatban láttam,viszont az ötlet megfogott és ez nem is olyan rossz (játék)
A következő volt.A szereplő vadul válogatta gyerek kora porosodott emlékeit,mikor is a kezébe akadt egy levélke,amit az akkor 15 éves önmaga írt,hogy mi lesz vele 30évesen...Na itt most kor nem számít(az illendőség miatt) A kitűzött idő intervallum legyen 10 év.Mit is képzelek az életemről?
Csendben jegyezném meg,hogy itt-ott az irónia,na meg a humor nyílván teret enged magának.

1:A legidősebb lányom,már egzisztenciája csúcsán,remélhetőleg ebben az országban,nem sokkal az esküvője után,ami természetesen agusztusban volt,Gyönyörű menyasszonyi ruhában,egy templom udvarán,az oltár egy rózsafa lugas közepén.....Szóval ez után a gyönyörű ceremónia után pár hónappal, éppen várandós az első gyermekével.Mit első gyermekével?Az én első unokámmal!!Mindenki igyekszik a kedvében járni,vadul gyártjuk az elképesztőbbnél elképesztőbb neveket.Kap három egyforma baba kocsit..Minden ultrahangos felvételt mappákba rakok,felkészülve a karosszékes mesélős téli estékre.....Mindeközben a lányom a legnagyobb lelki nyugalommal viseli a felé áradó gondoskodást,miközben napról-napra gyönyörűbb lesz az áldott álapotában.A baba neme és neve egyelőre titok.(a fiatalok nem akarják tudni előre.Még ilyet.Még jó,hogy mindenből unisexet választottam.)

2:Az én egyetlen másodszülöttem,az egyedüli fiam.Hihetetlen sármőr,aki ezt a véksőkig ki is használja.Mint a munkahelyén,úgy a magánéletben is.A munkájával nem igazán van megelégedve,na persze folyamatosan azt hallgatom tőle,hogy ő ezt csak átmenetileg csinálja,hisz a barátaival most készülnek egy olyan áttörésre,ami nem csak neki,de még az egész családnak is a hasznára válhat.Beleértve a sógorát is,akit nem túlságosan szível.Mégis csak őt választotta a nővére...Holott..Az aktuális barátnők nevét már nem tudjuk fejben tartani,a noteszt meg olyan ciki elővenni,ugyhogy a barátnők neve,nemes egyszerűséggel HELLÓ!A nem sikerült kapcsolatok miatt,állandoan szenvedni fog,hisz mind az "igazi" volt,így párnapos letargia után,amit a pincében berendezett szobájában tölt.(azt is mekkora munka volt megcsinálni) előmászik,ad két puszit és közli,hogy nem biztos,hogy munka után rögtön hazajön,mert beülnek a haverokkal sörözni...Talán nem is kell mondanom,hogy másnap reggel a fűrdőszobánál találkozom,na kivel?Igen.Egy Helló lánnyal...

3:Az én bújos cicám..Még mindig bújik. Persze még mindig féltékeny vagyok a szerelemre,amit az apja iránt érez,de már tudom kontrollálni a helyzetet.Nem sürűn látjuk mert a Színművészetin nagyon sokat kell tanulni és minden idejét a barátaival tölti,irodalmi esteken,különböző írókról,költőkről áradozva,kiknek a neve nekem nem sokat mond..De a rengeteg fotó ami készült már róla,és amiből természetesen mi is megkaptuk a részünket,egy vagy talán kettő?hatalmas albumot tölt meg.Kapcsolata..(komoly)az most nincs.Nem engedheti meg magának.Különben is,az érettségi óta,mióta az első nagy szerelme elhagyta,megfogadta,hogy neki nem kell senki.Ugyanis minden férfi disznó..Szépségén nap nap után elámulunk(meg a költségeken amit olyan tevékenységekre kell kifizetnünk,minek a jelentését nem is értjük,de szerinte ahhoz,hogy egy valamire való színház igazgató felfigyeljen rá,ezekre mindenképp szükség van...Na persze a gyerek boldogsága mindenek előtt..)

Hát itt tartok most..Vegyük úhy,hogy ez az első fejezet..Remélem 10év múlva mindenkinek lesz saját számítógépe,és nem kell osztozkodni,meg sorba állni..Nem sokára jövök..
Addig egy kis reklám!?

1 megjegyzés:

Csöpp... írta...

Kívánom és tudom, hogy az álom teljesül! Nem tagadom, elérzékenyültem mire véggi olvastam. Annyira örülnék, ha az én anyukám is így vélekedne rólam és támogatna, de erről majd az én oldalamon egyszer részletesen ha a sokkból felocsúdtam.

Kívánok minden jót!
Millió puszi
Csöpp...