2011. május 22., vasárnap

Jövőm.II.rész

Mindent elmondtam a gyerekeimről,amit elakartam,na akkor folytatnám magammal-magunkkal.

Remélem 10év múlva végzett szociológus leszek és végre azt művelhetem amit szeretek..Na ez most talán túl optimistán hangzott a számból,nekifutok még egyszer:))Remélem lesz munkám.Remélem a munkám tökéletesen kielégít majd,nem lesz gombóc reggel,na meg este,sem gyomor fekélyre utaló jelek a stressztől.
Igazi érett nő leszek.Teljes tudatában annak,hogy a belőlem áradó karizmatizmus,ami eléggé kifejlődik addigra,olyan mennyiségű önbizalommal lát el,hogy eszembe sem fog jutni kételkedni abban,hogy én vagyok a korosztályom legvonzóbb nőnemű lénye..:)))Valószínűnek tartom,hogy a gerincbántalmaim valami csoda folytán (10kiló minusz) elmúlnak.A virágoskertem gyönyörű lesz.Végre az és olyan amire mindig is vágytam,amitől a teljes békém megtalálom..Kora nyári estéken kiülök a padra,amit én terveztem,kezemben a tea,mellettem a férjem és még mindig beszélgetünk,akár a semmiről is hosszú-hosszú órákon át,érezve az illatok orgiáját.Életem párja remélem még mindig ugyanannyira meglesz elégedve a munkájával,mint most.Kívánni tudom csak,hogy mindezt kissé közelebb tegye és ne kelljen ezért 4 órát utaznia.Egy verses kötete már kilesz adva,ami sajnos nem túl széleskörben,de nagy siker lesz és az olvasótábor folytatásért kiált.Tudom,hogy lesz dolgozószobája.Elvégre már az első részben említettem,hogy a fiunk leköltözik a pincébe:))A könyveink elférnek kényelmesen.Nem lesz ekkora kaotikus káosz közöttük.
Tudom,hogy nem fogok függni senkitől és semmitől.A rossz szokásaim majd levetem és helyette a jókat felöltöm,így változom meseszép pillangóvá.A szerelmünkről nem írok,mert az nem fog változni.Az égben köttetett és nincs olyan hatalom,amitől ez megváltozna,talán még mélyebben tudunk érezni...

Innentől kezdve csak a fohászom szólhat.Szeretném és remélem megadatik,hogy azok az emberek akik nagyon fontosak nekem,akiket szívem legnagyobb szeretetével szeretek,még itt lesznek velünk.Nagy áldás lenne ez nekem..Tehát drága Istenem,ha most hallod a kimondatlan,de leírt szavaim,akkor tégy belátásod szerint,de tíz év múlva szeretném leírni azt neked,hogy köszönöm.

1 megjegyzés:

Györgyi írta...

Így legyen!!!
Amen.